Wednesday, March 14, 2007

Tilbake på Dombås

Endelig er jeg tilbake på Dombås etter en uke i Indre-Troms. Det ble mange hektiske dager på Bardufoss, men jeg fikk besøkt Tikis oppdretter Odd Hanssen to ganger. Han var så snill å passe Tiki mens jeg jobbet og hadde bare gode ord å si om henne!

Grunnet stort arbeidspress har jeg valgt å sette Tiki igjen i Sørreisa hos Johnny Brattbakk, han skal stille med henne på tre prøver i nord før jeg henter henne hjem til påske. Vi kommer til å krysse alt som krysses kan de neste helgene for Johnny og Tiki :o)

Det var stor gjensynsglede da jeg endelig kunne hente Keiko og Hunter hjem. De hadde vært på fjellet hele uken hos Elin og fått lekt masse med alle hundene og virkelig kost seg i hundegården! Hunter har vokst masse på denne uken og er nå nesten like høy som fin far Keiko!

No comments: