Tuesday, July 10, 2012

Tika har vært på utstilling!

Lørdag 7 juli var dagen da Tika endelig skulle få prøve seg i utstillingsringen og bli skikkelig bedømt under årets Spesialutstilling for Gordon Setter på Hjerkinn. Må bare ærlig innrømme at jeg ikke var så særlig høy i hatten da jeg satte meg i bilen og kjørte de tre milene som er opp til Hjerkinn - noe særlig trening hadde vi ikke hatt og hun hadde blitt klipt kun dagen før. At vi hadde hatt en skikkelig fin-fin tur på ca 3t rundt Hardbakkrunden med Hanne og pointeren Jo dagen før gjorde heller ikke tingene bedre, men med litt oppmuntring og løpetrening med Hanne gjorde ting mye bedre!
Så da det endelig ble vår tur hadde jeg ganske så mye humor til overs at jeg bare kunne senke skuldrene og hoppe i det:o)) Og takk og lov for det!! Vi fikk VERY GOOD og 2.KONK!!!!!!!
Her følger Tika's kritikk fra utstillingen: "Passe stor av meget god type. Linjene i hodet kunne vært mer parallelle. God over- og underlinjer. Gode vinkler og benstamme. Parallell foran og bak. Meget god perls. Bra tanfarge. Langt hvit slips. Gode bevegelser. Minus P3."

No comments: