Monday, April 9, 2007

Ut på tur.....


Endelig tilbake på Dovre etter en heller snøfull påske i nord! 1.påskedag dro jeg tidlig ut i fjellet og fikk 3 gode timer med Hunter på Hjerkinn. Resultat: 1 kjapp stand på enkel-stegg! Dette er utrolig morsomt og jeg kan tydelig se foradringer for hver tur vi har!
Etterpå dro jeg på tur med Tiki ved Hageseter og til tross av skart skareføre ble det 3 støkk og 2 fine stander, dessverre uten reis! Nå er det ikke lenge til vinterens siste prøve og da håper jeg at Tiki kan få innfridd forventingene og virkelig vise hva hun er god for! Hun har ikke tatt skade av alle rampeturene i nord, så jeg kommer til å trene mye dressur fremover. Fordi hun var så tynn når jeg fikk henne tilbake er hun nå på oppfeitingskur og skal ikke bli trent like hardt som ønsket frem mot prøven.

No comments: