Monday, October 31, 2011

Tika 1 år:o)))

I dag er det en merkedag for Tika og hennes søsken: de går fra å være "valper" til å være unghunder!!! Det er utrolig rart at det er allerede ett år siden kullet ble født - tiden har gått utrolig fort!!! Jeg synes det ikke er lenge siden jeg satt i bussen på tur til Arendal på øvelse og fikk den ene meldingen etter den andre fra Odd om status på valpingen. Men det er da altså ett år siden!!! Synes forresten at det ikke er lenge siden jeg var på Bardufoss og hentet hjem et lite nøste som stort sett sov trygt innefor dunjakken min på vei til julefeire på Steinkjer. Kan vel trygt si at dagens nøste så absolutt ikke får plass under dunjakka!!!
Det har vært et utrolig interessant år med masse artige opplevelser med Tika og jeg vet at årene som kommer vil gi enda flere fine opplevelser!
Gratulasjoner går til hele kullet Kira-Kid fra oss på Dombås!!! Til lykke med ett-årsdagen og de beste ønsker for årene som kommer:o)))))))

No comments: