Saturday, January 30, 2010

Endelig hjemme igjen....

Onsdag satte jeg nesa for Lillehammer og innleggelse på sykehuset for å operere min lille fot: akillesen var avrevet!!!! Dessverre hadde det gått 4 uker fra den ble avrevet og til den ble operert, slik at operasjonen ble litt mer komplisert enn først antatt :o(( MEN nå er jeg tilbake på Dombås og hinker rundt på krykker og bare lengter etter å få av gipsen og dra til fjells. 7 uker med gips før rolig opptrening starter, så er jeg heldig får jeg med meg jaktprøvene i april!!! En ting er i allefall sikkert: jaktprøvestart den 19 mars kan jeg bare se langt etter...........
Har det ikke vært for mine to gode naboer: Marte og Raymond, så tror jeg ikke at dette har kunnet gått så godt som det har gjort! Tusen hjertlig takk for all hjelp og støtte til dere begge!!!!
Stor takk til Ludvig også som tok seg bryet med å ta med dyra opp på borgen rett etter retur fra sykehuset - det var gode dager å komme til hektene på !!!

Nå skal jeg kun se fremover og planlegge trening av Hunter - målet er fortsatt 1AK ila vinteren!!

1 comment:

Hilde said...

Bare å krysse fingrene!!!