Tuesday, June 23, 2009

Kira har kommet på besøk!




I går fikk jeg Kira på besøk fra Torpa! Kira eies av Tore Halden og Odd's datter Kristin, og er Tiki's kullsøster. Da Tiki døde plutselig stod vi uten ei tispe for å føre Skartun's-boldet videre, men Tore har vært så snill å latt oss låne Kira for å få ført blodet videre. En utrolig storsinnet handling av Tore som både Odd og jeg setter umåtelig stor pris på - tusen takk Tore! Jeg vet at det er ikke lett å låne bort hunden sin og jeg håper at jeg ikke skuffer deg ila høstens jakt etter jaktpremier :o))

Så langt har Kira vist seg å være en utrolig harminisk tispe som så langt har funnet seg til rette på Dombås. Jeg tror ikke jeg har vært borte i en hund som sovner mellom beina på ein mens en klipper klør!!!! Det gjorde Kira :o))
Nå skal vi bruke dagene til å bli bedre kjent før vi starter på oppkjøringen til høstens takstering og jaktprøver. Dette skal bli utrolig spennende!!!
Allerede neste helg skal vi i ilden under Ljørdals-utstillingen!

No comments: