Sunday, May 24, 2009

Tusen takk for alt Tiki!!!








Det er med tungt hjerte og stor sorg at jeg skriver disse ord! Det er helt uvirkelig at hun er borte - min lille go'jente! Lille Tiki-liki.......
Det er så stille i huset nå som hun er borte - det var bestandig hun som laget liv og røre i huset og som viste meg hvor glad hun var. Det er tungt å vite at vi ikke skal ha våre kosestunder på kvelden noe mer, men at det i stede vil være en tom plass i sofaen etter henne. Tiki hadde en personlighet og ett blikk som sa mer enn noen annen hund jeg har møtt! En kunne bare se på henne og en viste hva som kom til å skje :o))
Hadde det ikke vært for Keiko og Hunter så hadde dagene blitt enda tyngre, men de passer på mor......
Jeg savner deg, Tiki! Du kommer alltid til å ha en spesiell plass i hjertet mitt og vil alltid være med meg! Lille go'jenta mi.........

No comments: