Thursday, April 16, 2009

Dovrefjellsprøven 2009

I morgen braker det løs med årets happening på Dovrefjell; Dovrefjellsprøven!
Når en ser ut vinduet i dag så kan jeg ikke si at jeg ser frem til prøven; det regner!!!! Men etter å ha vært på yr.no så er fremsiktene mye bedre: minus-grader og sol!!!!
Jeg har fått trent en del med Tiki og Hunter i påsken og de begynner begge to å komme i skikkelig god form og de finner begge to bra med fugl så håpet er å komme ned av fjellet med en premie eller to :o))
Jeg skal ikke gå med Hunter på fredag - da er fokuset utstillingen som jeg er utstillingsleder for - det skal Ludvig. Sist han førte hund for meg kom han ned med en 2AK, så håpet er at han kan føre lille-gutt like bra som han gjorde med gamle-far!!!! Tiki skal stilles på lørdag og på søndag skal begge to stilles. Det er bra med rype i fjellet og lite snø, så dette kan for bli en kort dag MEN også en dag hvor champiskorken går i taker.......
Vi kryser alt som krysses kan for en premie eller to :o))

1 comment:

Erik Petersen said...

"Knæk og bræk" i weekenden :-)
Erik / Dinamarca