Sunday, March 15, 2009

2AK til Hunter på Røros


Da er vi i gang og den første jaktprøvehelgen er over! Må ærlig innrømme at jeg ikke var særlig optimistisk når jeg kjørte til Røros på fredag: hundene hadde ikke vært i fjellet på over 3 uker!!! Dessverre skulle det vise seg at det gjorde størst utlag på Tiki; på lørdag kjente jeg ikke igjen tispa mi og jeg var skråsikker at hun hadde innbilt svangerskap, men etter å ha pratet med Elin fikk jeg konstantert at hun var kun FEIT!!!! Så nå er det striskjorta og havrelefsa på henne..... Heldigvis gikk hun seg betraktelig opp på søndag, hadde sjanse på fugl - MEN........

Hunter derimot viste seg fra en skikkelig ungdommelig side på lørdag - støkket rype og forfulgte... På søndag var han litt mindre ungdommelig og etter en litt vel innpåsliten makker fikk han lagt seg godt ut og rett i stand!!!! Nølende reis (han hadde full look on på rypa) og ROIS: 2AK!!!!!! Gjett om mor var glad!!!!! Hunters første AK-premie :o)))

1 comment:

Ingeborg said...

Jippi, da er dere igang! gratulere!!